Références
Hamuy, E., & Galaz, M. (2010). Information versus communication in course management system participation. Computers & Education, 54, 169-177.
Koehler, M., Mishra, P., Kereluik, K., Shin, T. S., & Graham, C. R. (2013). The technological pedagogical content knowledge framework. In, Spector, M. J., Merrill, D. M., Elen, J., & Bishop, M. J. (Eds.), Handbook of Research on Educational Communications and Technology. Springer New York.
Lust, G., Juarez Collazo, N., Elen, J., Clarebout, G. (2012). Content Management Systems: Enriched learning opportunities for all? Computers in Human Behavior, 28 (3), 795-808.
Miller, G. E. (1990). The assessment of Clinical skills, competence, performance. Academic Medecine, 65(9), 63-67.
Tondeur, J., van Braak, J., Voogt, J. & Fisser, P. (2011). Maak kennis met ‘technological pedagogical content knowledge’: een conceptueel model voor het opleiden van leraren. ICT en Onderwijsvernieuwing, 28, 2-12.
Voogt, J., Fisser, P., & Tondeur, J. (2010). Maak kennis met TPACK. Hoe kan een leraar ICT integreren in het onderwijs? Geraadpleegd op 28 april 2014
Valcke, M. (2010). Onderwijskunde als ontwerpwetenschap. Gent: Academia Press.