Welkom! › Forums › 20150319 · Antwerpen · Mieke Hoing › Opdrachten › Module 1 BASIS
- This topic has 4 reacties, 3 stemmen, and was last updated 10 years geleden by
Bert Van Aken.
-
AuteurBerichten
-
-
25/03/2015 om 15:30 #27351
Katrien De Westelinck
ParticipantDag iedereen,
eindelijk de opdracht van mij. Mijn excuses. Wegens visitatie (zijn op dit moment de terugkoppeling aan het voorbereiden) van onze opleiding kon ik het niet vroeger afleveren.
Katrien De Westelinck
Opdrachthouder IKZ-Onderwijsontwikkeling
Professionele Bachelor in pedagigue van het jonge kind
ArteveldehogeschoolBijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken. -
25/03/2015 om 16:37 #27372
Mieke
ModeratorKatrien,
Ik bewonder dat je tussen de visitatie door nog tijd gevonden hebt om de opdracht te maken!
Als informatiehulpmiddel kies je voor een Powerpoint. Let erop dat die initieel niet bedoeld is voor zelfstudie! Zie tips in bijlage en in de algemene feedback bij deze opdracht.
Groetjes,
MiekeBijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken. -
20/04/2015 om 11:20 #27668
Bert Van Aken
ParticipantOpdracht 1
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.-
21/04/2015 om 11:15 #27689
Mieke
ModeratorHey Bert,
Fijn dat je ook de tijd gevonden hebt voor de eerste opdracht. Het begin is er! 🙂
Je analyse mag gerust een stuk uitgebreider / concreter.
Bijv. bij werkvormen kies je de categorie ‘interactie bevorderen’. Dat kun je aangeven in de 2e kolom. In de derde kolom kun je dat dan specificeren. Hetzelfde voor doelstelling en hulpmiddel.
Misschien kun je eens naar de opdrachten van je medecursisten kijken voor inspiratie.Verder heb ik het gevoel dat jouw doelstellingen zich niet enkel op het vlak van weten situeren? Je schrijft dat het om luisteren en spreken gaat, dus neem ik aan dat ze dat ook zullen moeten toepassen? Of komt dat later pas, en ligt dat niet binnen de scope van het stukje dat je geselecteerd hebt?
Als je als doelstelling ‘weten’ kiest, lijkt mij een werkvorm ‘interactie bevorderen’ ook niet de meest logische keuze. Daar zit dus ergens nog iets niet helemaal goed.Herbekijk je de analyse even op basis van deze bedenkingen? Op die manier kom je tot een goede basis om op verder te werken in opdracht 2. Zo wordt het alsmaar concreter!
Groet,
Mieke -
21/04/2015 om 17:57 #27690
Bert Van Aken
ParticipantDag Mieke
Ik heb het nog even bekeken.
Ik zie voorlopig toch enkel ‘weten’ aan bod komen.Het spreken komt zo aan bod dat de cursist in staat moet zijn om de inhoud van een beroep te kunnen herhalen en ook de negatieve kanten eraan kan aangeven.
Module 2 komt eraan.
BertBijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
-
-
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.